Od 2006 roku firma GEOMATIX Sp. z o. o. posiada certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 (aktualnie PN-EN ISO9001:2015) od TUV NORD.
Zgodnie z polityką jakości naszej firmy stale podnosimy kwalifikacje naszych pracowników w celu zapewnienia jak największej satysfakcji Klienta.
Polityka Jakości firmy Geomatix Sp. z o.o.
Mając świadomość, iż zadowolenie klienta jest podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju naszej firmy na rynku, nadrzędnym celem jest poznawanie potrzeb klienta oraz realizację usług o ustalonej jakości w uzgodnionym z klientem terminie.
Najwyższe kierownictwo stwarza każdemu pracownikowi warunki i klimat dla zrozumienia swoich zadań i odpowiedzialności za jakość oferowanych usług.
Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Cele jakości wyznaczone w Polityce Jakości realizujemy poprzez:
- Zatrudnianie personelu o niezbędnej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążąc do ciągłego ich doskonalenia;
- Stosowanie nowoczesnych urządzeń i metod przy realizacji usług;
- Korzystanie tylko ze sprawdzonych dostawców towarów, materiałów i usług spełniających wymagania jakościowe;
- Terminową i rzetelną realizację usług;
- Stosowanie nowoczesnych technik zarządzania przedsiębiorstwem – w szczególności dotyczy to precyzyjnego określenia odpowiedzialności i uprawnień oraz stosowanie wspomagania informatycznego w procesach.
Cele strategiczne firmy
Określone w strategii rozwoju firmy Geomatix Sp. z o.o.
Katowice, 2018